Vistas de página en total

domingo, 4 de agosto de 2013

Please wait, cleaning in progress


            Per enèsima vegada, aquí estic, en l’inici d’un nou periple que algunes opinions podrien disfressar com odissea, res més lluny de la realitat. M’encamino a Tailàndia per repetir el dejú que ja vaig experimentar l’any que passat, però aquesta vegada tant els objectius, com la predisposició són ben diferents. La primera vegada era un experiència més, una de tantes que intento obligar-me en aquesta recerca continua cap a lo desconegut, que obliga a testar noves experiències en tot moment; els efectes d’aquestes van ser tant impactants que allà mateix em vaig prometre de repetir-ho però variant-ne profundament els objectius.
            Intentaré allargar-ho a dues setmanes, a diferència dels set dies de l’any passat, a més pretenc un continuació del mateix, és a dir, no només fer-ho i retornar d’una manera gradual a la vida que fins ara considerava i experimentava com estàndard, sinó que suposi un canvi vital i continuat. Com sempre, l’èxit de l’empresa només té un element diferenciador.
            L’haver aconseguit el desitjat objectiu de poder reduir la meva aclaparadora, fins el moment, vida professional, al mínim i en conseqüència tenir que decidir un nou model de vida, no ha tingut l’efecte pretès sinó ans al contrari m’ha afeblit la voluntat i ennuvolat la visió, és per això que urgeixo una catarsi mental que em porti cap més clares perspectives, aquest sens dubte seria un dels principals motius que han desencadenat en aquesta nova empresa, però no l’únic, evidentment.
            Tants anys a Xina han tingut un efecte devastador en la meva ja de naturalesa dèbil psique, sumarem doncs aquest altre motiu al que exhibia en el paràgraf anterior i acabaríem l’equació amb la necessitat d’una neteja també física, víctima d’excessos obligats i gratuïts, fills d’una època tan plena i gratificant com implacable i enverinada.
            Cadascú de nosaltres intenta mantenir l’equilibri te la pròpia balança referenciant-se en les pròpies eines i característiques; jo que sóc persona d’extrems tinc que evidenciar-ho amb mesures que a ulls aliens poden sembla desesperades o radicals. Tinc però una creixent esperança de tenir la capacitat de modificar la meva pròpia naturalesa, el jutge? Com sempre el temps, mentrestant jo seguiré lluitant per arrabassar les meves pròpies fronteres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario